Om en påskhelg och ett påsklov som artade sig ganska så väl

Påskhelgen har susat förbi och nu är det visst tisdag. Har packat ihop min garderob och ska snart bege mig uppåt i landet igen. Känns inte som jag gör annat än åker tåg, haha. Förhoppningsvis är det sista gången nu. Det börjar bli dags att bestämma sig för huruvida jag ska leva mitt liv, allra främst var. Efter att ha varit en vecka här nere på kusten så känns det lite vemodigt att flytta. Men samtidigt så vet jag ju att jag kommer klättra på väggarna efter några veckor här hemma igen. Och nu har jag ju faktiskt ett potentiellt jobb och liv där uppe i Karlstad, så jag vet nog egentligen vart de kommer bära av.
 
Men denna veckan har hur som varit väldigt innehållsrik. Har bl.a. träffat Felicia och spelat supernintendo, haft besök av min syster o.co., (samt varit på Gekås med dem,) festat med Michan och Felicia, slängt min tv med Thobias, pratat in på tidiga morgonen med Mattias och sett Fifty Shades Of Grey med Elinda. Och har dessutom hunnit bli både sjuk och frisk under denna tiden. 
 
Så, kanske är det just såhär det ska vara. Att jag åker hit en vecka, känner att det är livfyllt, och sen åka tillbaka till jobb och verklighet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback