Att hitta födelsedagspresent till sin pojkvän

Fyra månader in i mitt förhållande är det snart den där jädrans domedagen, Viktors födelsedag. Jag älskar att ge bort presenter, helst flera stycken som prickar deras personlighet på pricken. Men killar, ja herregud. Där är jag helt lost. Gulliga fotoalbum och fina armband passar sig bara bättre till tjejer. Precis som allt annat jag brukar vara så påhittig med. Nu ska jag för första gången någonsin (om man bortser från Totte och Isak) ge en kille något betydelsefullt. Det är ju väldigt enkelt om man ska vara oseriös, men eftersom jag råkar älska honom lite så vill jag ge honom något seriöst med. Hmm..
 
Fan va svårt, är det nu jag gör slut? Ha ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback