Ett goddag glider in i ett adjö

Idag är en sån där dag. Vaknade upp varm som en kamin och huvudet är fullt av papp känns de som. Har känt mig krasslig i kroppen i snart tre veckor, så fick tummen ur att ringa vårdcentralen idag. Dock fick jag inte tid förrens vid tre. Så får strö ut tiden lite tills dess.
 
Ska på avslutningsmöte med soc. och min kontaktperson idag. Nästan ett och ett halv år sedan vi startade upp allt. Nu är det så gott som klart. Vilket är bra antar jag. Känns ändå lite tråkigt, träffat Eva (kontaktperson) ca 2 gånger i månaden i över ett års tid, man blir lite bundisar. Men vi har lovat att ta en sista fika tillsammans och hennes telefonnummer kommer ligga kvar, för att kunna ringa någon gång sådär. Det blir nog bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback