Men inte ska du, dricka ditt hjärta itu

Hej härliga lördag. Du är både efterlängtad och välkommen. Just ikväll, efter att ha jobbat sisådär varje helg det senaste halvåret, är jag ledig. Eller arbetslös om man ska vara petig, men det låter ju mer trevligt med ledig. Jag firar detta genom att åka på 20års-fest hos Jenny. Leka lite lekar, bada badtunna och häva i mig mängder med alkohol (har för en hel armé). Känner mig fortfarande lite ängslig över livet och alla vet ju att alkohol löser det mest svårlösta problemen. För en kväll eller så åtminstone.
 
Så jag ska måla ansiktet lite och hämta in tvätten från tvättstugan innan Lizette hämtar upp mig. Jag önskar alla mina läsare (käraste Veronika) en underbar kväll och helg.
 
Mitt öga är inte sådär stort, tror jag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback