Give me love

Har nyss avnjutit en donut och sett klart på första säsongen av Friends. Som om den serien inte vore söndertittad redan? Jo. Men har fått för mig att jag måste mata igenom alla serier som finns så var tvungen att börja någonstans. Kanske för att jag inte har sådär jättemycket att göra på min fritid i övrigt.
 
Har tvättat och gjort lite andra måsten idag. Men det är mestadels sådant jag gör just för att ha något att göra. Enda sen jag började jobba igen i mars har jag slutat ha ett liv. Ni vet, slutat umgås med vänner, hitta på saker, komma ihåg vad jag tycker är kul att göra. Den sociala biten får man ju på jobbet då vi står tillsammans konstant i nio timmar. Men nu när jag snart slutar kommer jag inte få det på samma sätt. Även om Viktor och Oskar oftast involveras i mina kvällar. 
 
Så, jag inser nog nu att jag inte riktigt har några vänner jag umgås med längre. För en gångs skull utan mening, för jag har ju inte hunnit med det helt enkelt. Inte jättesugen på att bli arbetslös om två veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback