Att ha en pojkvän som väntar hemma

Efter en vecka spenderad hos mamma och Morgan är det rätt skönt att komma hem till sitt eget bo. Har knappt spenderat någon tid alls i min lägenhet på senaste. När jag jobbar hinner jag inte mer än hem och vända ungefär. Sedan bor jag halft hos Viktor också. Fast det är rätt mysigt det med.
 
Det där med pojkvän, det är rätt fint faktiskt. Någon som möter en vid dörren med öppna armar, som lagar mat åt en när man är helt matt i kroppen, någon som pussar på en när man tappar livskraften. Ja, det är helt otroligt vilken känsla jag får av det. Även om vi inte bor ihop så känner jag mig automatiskt som hemma varje gång jag träffar honom, vare sig det är hos mig eller hos honom. Så det där med eget bo är kanske inte jätteviktigt egentligen, mest när jag behöver lite tankerum. Annars är jag mer än gärna med honom varje vaken timme (och sovande) jag har ledig.
 
Min skäggiga man en morgon i juni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback