-

Sitter och bläddrar igenom tusentals iPhone-skal på nätet, mest för att jag blev sur när jag inte hittade kläder jag ville ha. Har bestämt mig för att jag kan vara alla stilar på samma gång, men ungefär samtidigt som jag bestämde det så upphörde alla dessa fina tröjor och klänningar att existera. Vilken ovanlighet. Har i alla fall hittat massa fina och söta skal som jag ska köpa när jag får lön. Istället för godis och mat och all annan skit jag slänger pengarna på. Sen ska jag nog försöka hitta lite fina kläder med, när jag orkar kriga mot internet igen.
 
På onsdag ska jag på en lägenhetsvisning. Det är både spännande och skrämmande. Helst vill jag ju att den ska vara acceptabel och att de vill ha mig som hyresgäst. Men jag ska inte ta ut något i förskott, det har jag gjort för mycket på sistone. Istället ska jag tänka så lite som möjligt på det.
 
Imorgon ska jag på klassfest och då ska jag låta huvudet bada i gift. Kanske kan jag dränka ångesten, även om jag tror att det är mer eller mindre omöjligt. Om inte annat får jag ju en chans att klaga på hur miserabelt mitt liv är. För det blir ju oftast så jag spenderar mina fyllekvällar. Hur som haver, jag börjar 08.00 imorgon, så jag ska snart kila i säng.
 
- Mitt liv är så händelsefullt osv. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback