Visst finns det dagar som jag kan vara glad

Cola, mätt mage, en fin Hurricane på ingång och Bastille i högtalarna. G L Ä D J E. 
 
Ja, idag är en bra dag. Jag har lyckats ta mig igenom ännu en arbetsdag på det stora Gula Varuhuset (aca.Gekås) och vi slutade faktiskt i tid idag. Blivit många övertidshelger på sistone, så känner mig lite bortskämd med att ha varit ledig fredag-lördag och sedan få sluta som man ska idag. Är dessutom ledig imorgon med. Nåväl, ledig och ledig. Har några måsten, men det kan vi ju lämna som en förträngd tanke ikväll.
 
Ögonen är lite trötta, men jag ska kämpa. För om en väldigt snar framtid kommer mina fina flicka hit och jag har S A K N A T henne som bara den. Ska krama på henne och berätta för sjuhundrade gången hur mycket jag tycker om henne. 
 
- Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback