Ni kan släppa den där bomben nu!

Kvällen igår bestod av sömnlöshet och nervositet. Skissade planer i huvudet. Och hade lite ångest, inför alla vuxenbeslut man måste göra. Men jag är taggad. Ja herregud vad jag är taggad.
 
Idag ska jag packa det allra sista inför flytten. Skaffa Ica-kort och samla lite andra vuxenpoäng. Lämna lite grejer i lägenheten, min lägenhet. IIIHHH!! Imorgon smäller det. Och jag är så lycklig. För jag har min egna lya nu. Mitt bo. Där bara jag, och endast jag, kan kalla det hemma. Få det att kännas som hemma. Igår fick jag nycklarna. Igår blev den officiellt min. Och imorgon blir jag Tvååkersbo, på riktigt. 
 
Huvudet går på högvarv och hjärtat slår tusenmiljarder slag i minuten. För allt är så fint nu. Allt är så JÄVLA FINT NU! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback