You know I love you, what else do you want from me?

Dagen har gått i grått och mitt minne har gett vika. Ibland undrar jag hur det kan vara möjligt att göra så många fel som jag uppenbarligen gör hela tiden. Det spelar liksom ingen roll om jag anstränger mig och försöker tills hjärtat näst initill sprängs. Det räcker inte. Jag ger inte tillräckligt mycket. Idag skulle vara en bra dag, jag hade bestämt det. Men minnet gav vika. Och jag gjorde fel, igen. Förlåt...
 
Snart kommer min fina kompis Magdalena hit och hämtar upp mig. Sedan ska vi köpa glass innan vi åker ut till bästa Michaela och kollar på skräckfilmer. Det kommer bli fint. För ikväll ska jag umgås med den här stadens mest hoppingivande människor jag känner. Det spelar ingen roll om jag är glad, eller ledsen, eller trött, eller helt utsugen på livslust. Dem får mig ALLTID att känna hopp om att livet kan bli bra. Att jag, det där välkända jaget som inte riktigt existerar än, är tillräckligt bra. Precis som jag är. Det är en obeskrivligt fin känsla. 
 
Efterblivna som få, men jag tycker om er ändå! <3
 

Kommentarer
magdalenameddeskevabena säger:

tycker om dig också kompis ! <3 fuck glass

2013-05-11 | 00:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback