You got to live before you learn.

Sitter på mitt virkade överkast och njuter av ledigheten. Äter frukost allt för sent och dricker te som är sådär halvt grumligt. Lyckades sova enda fram till elva idag, även om mardrömmarna höll mig vid ett ganska vaket tillstånd hela natten. Mitt undermedvetna klarar nog inte av alla tankar och känslor under min vakna tid, så de spökar på nätterna också. 
 
Efter det där lite poetiska textavsnittet kan jag ju informera er om att jag gjort klart mitt projektarbete, ett fördjupningsarbete, samt en reflektion. Nu är det bara fem skoluppgifter kvar innan jag kan pusta ut och njuta av den sista tiden i skolan. Ikväll tar jag dock ledigt från alla bestyr då jag ska ut till den lilla byn vid namn Åskloster. Ska ha en skräckfilmskväll med M2, aca. Michaela och Magdalena. Blir förhoppningsvis inte en allt för sen kväll eftersom det är jippodagen imorgon. Berättar mer om vad det är imorgon, om jag hinner. 
 
Nu ska jag försöka göra klart ännu en skoluppgift och dricka upp mitt kalla te. Sen får jag nog hinna städa mitt rum lite med, ser ut som ett bombnedslag trots det faktum att jag bott borta större delen av veckan.
 
Cambild, bara för att min dator snart vinkar adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback