Vilsen på dagar

Är klockan verkligen kvart i åtta på en fredagskväll? Efter att ha varit ledig i onsdags är mitt huvud lite borta. För att inte tala om hur pigg jag är då jag började halv ett idag. Har haft en slapp dag som susat förbi i ilande fart. Har snart sett klart på tredje säsongen av HIMYM. Till min stora besvikelse har inte min favorithemsida alla avsnitt av säsong fyra. Får försöka lösa det på något annat sätt. 
 
Ska vika lite reklam senare, och sen tänkte jag bjuda på lite bilder från dagen. Men det förutsätter att ni inte ska ut och partaja eller har andra planer. Eftersom jag inte har något liv så kommer det inte bli förrens vid sena timmen. 
 
Edit: märkte nu att jag visst inte tog så många bilder idag. Istället lovar jag drivor med bilder i helgen. Den består nämligen av äventyr. Mer om det senare/imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback