Two days from now

Har precis skickat in mitt sista skolarbete, om man bortser från en utvärdering på ett par kurser. Två riktiga dagar kvar i skolan nu, sedan åker mina fina klasskamrater till Napa, och jag slutar skolan. Informellt så att säga. Har även kommit på att jag kommer vara rastlös som tusan den kommande veckan. Mina vänner är bortresta, datorn ska lämnas in, skolan är slut och allting är så gott som fixat inför studenten. Som tur är har jag lite möten och annat att sysselsätta mig med, annars hade jag förmodligen börjat klättra på väggarna.
 
Ska även försöka sola lite om vädret vill vara på min sida. Så slipper jag vara kritvit när alla andra kommer hem från semestern. Förövrigt då? Känner mig ganska nöjd med livet för tillfället, har varit på UR-möte med Elinda senaste timmarna och planerat inför Riksstämman som vi ska till nästa vecka. Ser fram emot det supermycket! Förutom det har jag varit allmänt trött och seg idag, ska nog försöka sova i någorlunda tid så jag orkar med Gekås imorgon. Det kanske inte är så dumt med ledighet om två dagar ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback