Timmarna går fort när samtalen flyter på

Har precis landat hemma i soffan efter en heldag med Felicia och delvis Elin. Slutade skolan redan vid tolv idag, så jag och Felicia gick på stan en stund därefter. Sedan mötte vi upp Elin och strosade runt lite innan vi slutligen hamnade på EspressoHouse. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Var väldigt trevligt att kunna prata om allmänna saker. Eftersom jag, som jag sagt innan, är så trött på att prata om skolan, dieter, träning osv. Nu blev det mycket andra tankar som kom upp. Efter att ha suttit där i ca fyra timmar så åkte Elin hem med bussen och jag och Felicia tog oss en promenad i vårvädret. Där samtalet fortsatte att gå från det ena ämnet till det andra.
 
När vi kollade klockan igen var hon helt plötsligt halv tio, jisses vad fort tiden går ibland(när man har roligt). Har haft en väldigt fin dag och ännu en gång glädjs jag åt att jag är just jag. Vilka fantastiska människor jag har i mitt liv ändå. Ska försöka uppskatta det mera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback