Maybe I'll be drunk again, to feel a little love again.

Jippodagen. Herregud. DAGEN ÄGDE! Jag hade en sådan otroligt bra dag igår. Trots att vi startade tidigt orkade jag(nästan) hela dagen ändå, och det var värt min brutala bakisdag/natt. Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket 10BF betyder för mig. Hur mycket jag kommer sakna dem, varenda en av dem. Fyra veckor kvar i skolan. F Y R A   V E C K O R ! Jag vill inte sluta...
 
Idag har jag mått som jag förtjänat. Men jag är glad, samtidigt som jag är ledsen. För igår var en bra dag, en fin dag. Idag är man tillbaka i verkligheten igen, inte lika bra dag. Jag älskar alla dessa studentevent, för jag slipper sitta hemma och känna så mycket då. Jag kan lägga min ångest och min otillräcklighet hemma på hyllan, för att ägna en hel dag åt att bara släppa loss och ha kul. Nu, idag, så kommer allt tillbaka igen. Rutinerna, mönstrena. Den här lägenheten. Jag kommer snart få ett mentalt sammanbrott om jag tvingas stanna i den här lägenheten. 
 
MEN. Nästa helg ska jag ägna ännu en dag med min fina klass. Då blir det grillning hos Robin, det kommer bli bra. Och redan imorgon får jag träffa mina fina klasskamrater. Det faktum att jag har tusen skoluppgifter att göra orkar jag inte bry mig om, jag ska njuta varenda sekund av de fyra veckorna som återstår. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback