Jag har lurat mig själv, för många gånger nu.

Det har varit en fin dag. Jag har varit på ett uppmuntrande möte, läst i en riktigt peppande bok och haft ännu ett inspirerande samtal med min syster. På toppen av allt har jag känt mig ganska nöjd med mig själv idag. Jag är faktiskt riktigt bra egentligen. Jag har mycket skräp i ryggsäcken, men jag har valt att dra nytta utav det. Det gör mig till en bättre människa, ger mig tillgång till fler erfarenheter än de flesta andra. Idag kan jag se det.
 
Sen har jag även fått höra från många fina personer att jag är både omtyckt och vacker. Det gör mig lycklig över att jag är jag. För tänk vilka fina komplimanger jag hade missat om jag vore någon annan. Nej, att vara Cassandra är precis den jag vill vara idag. Jag är fantastisk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback