Inneboende hos Andersson

Nu är jag nyduschad, nyfixad och färdigpackad. Ska "flytta in" hos fröken Andersson i ett par dagar nu. Är i extas över det dessutom. Även om det lilla röda huset endast ligger på fem minuters gångavstånd härifrån känns det som att jag ska på världsresa. Förhoppningsvis hinner hon inte trötta på mig, åtminstone inte i den mån att hon slänger ut mig, haha.
 
Vi har inte några massiva planer för dessa dagarna. Mer än att köpa lite godis/chips och se på skräckisar ikväll/inatt. Rättare sagt, jag har bestämt det, så jag hoppas att hon nappar på min plan. I övrigt ser jag fram emot att bara få bo med min fina flicka och testa på rumskompislivet. Bra livserfarenhet inför framtiden liksom!
 
Det rör sig alltså om sisådär tre dagar, men jag föredrar valmöjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback