Högar av papper och måsten

Det är lillördag och de allra flesta är nere på Oscar's för att tjinga sommarens bästa erbjudanden. Själv sitter jag med mitt projektarbete och har gjort det de senaste fyra timmarna. Ironiskt nog har jag lyckats få mindre timmar nu när jag jobbat mer. Kan också vara så att jag räknade fel förut idag, men det spelar ingen större roll vilket utav det som är rätt. Jag är inte uppe i de antal timmar man ska vara helt enkelt. Vilket ger mig ångest eftersom jag omöjligen kan dryga ut skrivandet i åtta timmar till. Får nog kolla igenom timmarna en extra gång imorgon innan jag skickar in det. Annars blir det till att hålla tummarna för att vår lärare är snäll!
 
Förutom projektarbetet har jag samlat på mig tusen inlämningar på sista tiden. Lektionerna ägnar jag åt att spela CandyCrush och BikeRace. Det är ju så himla kul att plugga under ledigheten liksom. Men med en röd dag imorgon och en klämdag på fredag ska jag nog hinna få gjort de flesta utav inlämningarna. Utöver det har jag andra planer också. Ska eventuellt ut och fota med Mathilda imorgon eller på fredag, om vädret tillåter. Sedan ska jag ha skräck-kväll med M2 på fredag. Och på lördag är det jippodagen. Även om det är fullt av måsten och stress nu den sista perioden i skolan så är jag ändå ganska glad. Sommaren är på gång och balen börjar närma sig, det får mig att acceptera sådana här tråkiga och gråa dagar.
 
Inspirerande bild från sommaren 2012 - längtar till sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback