Första maj tvåtusentretton

Ännu en dag i ledighetens ära. Jag har precis sett klart på några avsnitt av HIMYM. Kom på att vi ska lämna in datorn i slutet av denna månaden, och jag har bara hunnit till mitten av tredje säsongen än så länge. Så jag har allt något att sysselsätta mig med även när jag säger att jag inte har det. Bortsett från det har jag faktiskt gjort lite nytta med. Fick gjort klart en religionsuppgift, redigerat lite bilder, samt skrev lite i loggboken. Har fortfarande en hög med inlämningar kvar, men jag hittar inget som helst intresse för dem så jag kan lika väl låta dem vänta. 
 
Tänkte även satt mig ute i solen en stund för att bygga på min bränna. Men även om det är en blå himmel, skinande sol och hela +18 ute, så blåser det förjordat mycket. Det må vara första maj, men jag tror att vi får ge det någon vecka innan våren blommar ut på riktigt. Däremot är det ett helt okej väder att ta en promenad i, så jag funderar på att ta med mig kameran ut en sväng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback