Ett sällsynt exemplar

En dag hemma i mitt mysiga vita rum har fått mig att vakna upp på nytt igen. Jag stannade hemma från skolan, dock inte för att maten förgiftade mig som jag fasade för, utan för att huvudet inte riktigt var med mig när jag gick upp. Istället har jag ätit frukost med min mamma som även idag är ganska bra. Sedan har jag gjort klart två redovisningar, samt städat på mitt rum. Där emellan tog jag mig en riktigt funderande timme och insåg åter igen att livet blir vad jag gör det till. Genast blev livet lättare att leva.
 
Fick även besök av min fina Thobias en stund. Har förmodligen sagt det tusen gånger innan, men han är verkligen som min alldeles egna Lucas Scott (förutsatt att jag ser mig själv som Hayley då, annars kan det bli en skev bild på det hela). Kan ha roliga och galna stunder med honom, samtidigt som jag vet att han ställer upp för mig när jag verkligen behöver klaga över alla svårigheter livet bjuder på. Som topp på allt tror jag minsann att han kommer kvarstå i flera generationer framöver, vågar nästan svära på det faktiskt. Så efter att min fina vän åkt hem känner jag mig redo för morgondagens äventyr!
 
Du är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback