En helt vanlig dag.

Morgonen har bjudit på ett geometriprov som gick sämre än väntat. Förhoppningsvis klarar jag det precis, annars får jag något att sysselsätta mig med nästa vecka också. Egentligen är det mattenationella idag, men vår klass behövde tydligen inte göra det, vilket resulterade i att jag slutade vid nio imorse. Blev en härlig promenad hem i det skiftande vårvädret.
 
Har precis gjort klart en inlämning och nu har jag bara två skolarbeten kvar innan studenten. + en bokrecension som jag ska sätta mig med om en stund. Har en allmänt neutral dag, något lutande åt blä-hållet. Så det får bli att softa hemma med mjukisbyxor, loka och popcorn innan jag ska på möte ikväll. Ibland är det okej att inte göra någonting!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback