25 dagar till studenten = klassfest!

DÄR gick graderna över trettiostrecket, galet varmt ute! För att inte tala om här inne i lägenheten. Det är lördag och jag är på bra humör. Delvis för att jag, som de flesta redan vet, har fått sommarjobb på Gekås. Jag kommer alltså kunna unna mig både en glass och en Håkan-konsert. Men även för att jag idag ska åka och grilla med min klass(+några fler) som sedan följs upp av klassfest. Roligt nog är det idag 25 dagar tills studenten, så det blir som en liten studentfest av kvällen. 
 
Solen skiner, jag går i shorts och allt är sådär obeskrivligt fint. Hoppas ni har en fin lördag gott folk!
 
Lälle och jag, åh vad jag gillar våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback