Två kustensläkten i storstaden

Sitter i systerns lägenhet medan hon och Totte-släktet ska på födelsedagsmiddag/fest. Valet stod mellan en tågresa hit vid samma tid, eller att åka igår och fördriva tiden på bästa sätt i deras lägenhet - jag valde det sistnämnda. Var som sagt och hälsa på brodern min igår. Blev dessvärre en snabbvisit då vi kom upp vid middagstid, och Veronika o.co. skulle åka vid fem. Men det hanns med både påskmat och tårta innan bilen begav sig mot Karlstad.
 
När vi rullade in i Skattkärr igår hämtade vi upp Tottes kustsläkte(Ida och Basse) och landade hemma på Haga runt sjutiden. Blev inte särskilt livat med tanke på att alla varit uppe tidigt igår, så vi åt lite kycklingspett och slöade framför tv:n. Idag har vi hunnit med att vara nere på stan en sväng, sen ätit lite lunch innan dem åkte mot det andra kustensläktet.
 
Vad ska Cassandra göra ensam på påskafton då? Jo, hon ska ta sig ett efterlängtat, varmt, bad. Sen ska hon plocka iordning lite i den två:an hon befinner sig i, eftersom vi alltid stökar ner så himla mycket. Därefter ska hon mata av ett par avsnitt av How I Met Your Mother, innan hon kilar ner till affären och köper lite gott för ikväll. Förhoppningsvis är Veronika och Isak hemma efter nio någon gång, och då vill jag bara ha en mysig hemmakväll. Så ser planerna ut för mig!
 
- Glad Påsk!
 
Finaste systra mi<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback