När allting går emot ska jag hålla kvar (jag svär, jag svär, jag svär)

Har ätit en sen frukost och ska alldeles strax bege mig ut med reklamen. Hoppas för allt i världen att vädret håller i sig. Är hyfsat fint just nu, men de där molnen ser bra luriga ut, får hålla tummarna. Förövrigt har jag inga större planer idag. Har i princip gjort klart alla läxor och måsten, så ska nog mest gotta mig åt vilket bra liv jag har just nu.
 
Har även börjat nörda Alina Devecerski som en idiot. Eftersom jag är en sån som avskyr alla nya hits, då de spelas miljarder gånger, har jag inte ägnat värst många minutrar åt hennes låtar. Och när vi såg henne live blev jag inte särskilt imponerad heller. Men nu när hysterin lagt sig och alla lyssnar på Mello-låtarna istället, så har jag gett henne en chans. Med andra ord, jag spelar låtarna om och om igen. Sån är jag. Och till alla människor som håller på att antyda att låtar och artister kan bli 'såå gamla' - musik kan INTE bli gammalt. Finns inget bäst före datum för det!
 
Nu blir det promenad i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback