Framgångsteologi och Livets ord

Startade min söndag med tre timmars promenad. Eftersom jag tycker att det är så himla roligt att vara ute med reklam valde jag ryggsäcken framför vagnen. Vilket ledde till att jag fick gå hem och fylla på i etapper då ryggsäcken inte rymmer allt på en gång. Men det var uppfriskande. Nu har jag både fått frisk luft och ryggskador! 
 
Resten av kvällen lär jag spendera med framgångsteologin och Livets ord. Även om det är en tråkig religionsuppgift, så kommer jag på mig själv med att sitta och skratta flera gånger. För det finns verkligen helt sjuka tankar om livet och Gud. Ulf Ekman är så högt åtsatt av satans alla demoner, så därför har han rätt till en villa och en dyr bil? Och dem som är fattiga och sjuka är för svaga i sin tro? Jag som trodde att alla människor var jämställda enligt Gud. Kanske inte är så konstigt att jag får knega runt med reklamjobb och ömmande axlar ändå, jag är ju ingen vidare troende. Haha, skämt åsido. Men finns många ologiska tankar alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback