En tankeställare?

Klockan slog precis tre och nu har jag officiellt påsklov. Haft en otroligt slö skoldag så kan nog säga att jag påbörjade lovet lite smått redan imorse. Ska snart ta bussen mot stan och möta upp Elinda. Sen vid femtiden ska jag ta en fika med Anna, hoppas på att det blir en lyckad träff!
 
Har även hunnit med att besöka det där fina, röda, rummet idag också. Där jag alltid får stångas med mina egna tankar och värderingar. Kom fram till att jag faktiskt har turen att få mina drömmar uppfyllda, om jag bara lär mig att prioritera lite. Ska därför börja ta tag i mitt liv(vilket jag gjort det senaste halvåret känns det som?!) och börja hålla i både pengar och ångesten. Och för första gången någonsin ska jag leva upp till det också. Det där med etik och moral har gnagt sig fast i mitt huvud sen religionslektionen. Förhoppningsvis är jag tillräckligt smart för att använda mig av det, istället för att störa mig på det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback