Det där med att plugga, ja...

Då var ännu en studiedag över. Har jag fått gjort något vettigt då? Nej! Jag skrev ner anteckningarna till provet på ett papper, sen kom jag liksom inte längre. Har ägnat större delen av kvällen åt att först stå och posa framför kameran. Jag ska verkligen, verkligen, inte satsa på modellyrket känner jag. Bilderna blir skeva och fula, haha. Men det är roligt vilket som.
 
När jag stått där och tagit hundra bilder från samma vinkel utan resultat gav jag upp och hamna framför photoshop istället. Eftersom jag har uselt tålamod och PS slängde upp "stoppskyltar" i ansiktet på mig hela tiden blev resultatet inge vidare. Men jag orkar inte pilla mer. Nu får denna header jag har duga för en bra framtid. Det är ju trots allt innehållet på blogget som spelar roll, inte sant? (Jag är ju så extremt intressant i mina inlägg liksom)
 
Nu ska jag försöka nöta in provanteckningarna, har ju inte haft hela dagen på mig eller så, nej. Lär bli en sen kväll för Cassandra....
 
'Spegel, spegel, på väggen där. Det är skrämmande hur snygg jag i dig är' (Lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback