Café: Mignon

En underbar dag börjar gå mot sitt slut. Hade en intressant religionslektion där vi diskuterade etik och moral. Varje gång jag tycker att jag kommit på en logisk tanke så har vår lärare en förmåga att ändra ens perspektiv till något skevt, men jag gillar det, det är lärorika timmar! På fotolektionen spenderade Jenny, Mathilda och jag ungefär en kvart åt att fota, och resten åt att fika på Mignon. Eftersom lönen rulla in på kontot idag kände jag för att unna mig. Även om äppelpajen inte var så jädrans god så var det ändå mysigt att sitta och prata skit och dricka varm choklad. Efter skolan har jag hunnit med att äta lite mat, tvätta, se på Ullared, och äta våfflor som ni ser i nedanstående inlägg.
 
Fick även ett lycko-sms i skolan förut. Mer om det får ni veta imorgon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback