Biljett - check!

Från en planerad resa till Karlstad, till en inställd resa, till en återinsatt resa igen har jag nu köpt biljetten som kommer ta mig ca 35mil upp i landet. Fast istället blir det på lördagen, vilket innebär att jag får en dag extra med min kära broder som jag träffar sisådär en gång om året. Åkte ner i ultraspeed innan skolan skulle börja för att slippa betala multum. Vilken himlans tur att jag har en sådan fin vän som ställer upp jämt.
 
Nu ska jag försöka göra klart mina engelskauppgifter och tagga påskmat. Från att ha haft en ganska dålig start på dagen, med failade pannakakor och spruckna händer, till att ha både en resa, påskbuffé och en underbar vän.
 
- Puss på min värld!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback