90-tals tema?

Jag har fått gjort lite engelskaläxa och ska strax sätta mig framför ännu en. Skulle läst The Notebook, men orkade verkligen inte, så ser på filmen istället. Bra Cassandra! Har haft en ganska fin dag, till största del tack vare vädret. Tror allt att våren kommer nu. 
 
Har dock ett problem. På torsdag är den sista studentfesten, 100-dagars, och temat är 90-tal. Vad tusan ska jag vara?! Har försökt att söka runt på allt från mode, till musik, till barnprogram/filmer. Men jag kommer ingenvart! Funderade på typ Mario eller något, men jag har då varken röda hängslebyxor eller keps, så det gick åt skogen. Sen kan jag inte riktigt köra på Spice Girls eller Backstreets Boys ensam, det vore lite tragiskt. Så om någon har en idé får ni mer än gärna slänga in ett förslag, jag börjar få panik!
 
Blir The Notebook och chips medan jag funderar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback