Vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

Igår var en fin dag/kväll hos Lovisa. Idag ska jag spendera ännu en kväll med mitt fina tjejgäng. Det där med att man inte håller ihop efter grundskolan är ganska så mycket bullshit, åtminstone för oss. Tror vi kommer hålla ihop i flera år faktiskt, kanske hela livet. Ikväll blir det lite tårtmys innan vi börjar förbereda inför en utekväll. Får inte bli jättesent för mig dock för det vankas jobb imorgon. 
 
Ikväll ska bli en fin kväll. Jag ska vara med mina fina vänner, träffa nytt fint folk och vara sådär personligt fin som bara jag kan vara. Åh, livet efter studenten är kanske inte så dumt ändå!

Kommentarer
Sanna säger:

Vad jobbar du med? Är det sommarjobb eller heltid? :)

Svar: Sommarjobb på Gekås! :)
Cassandra Johansson

2013-06-22 | 19:55:50
Bloggadress: http://sannakarlin.com/blog
Sanna säger:

haha! awesome! men jag skulle spendera hela min lön där... :P

2013-06-24 | 21:19:53
Bloggadress: http://sannakarlin.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback