Slödag blev jobbdag

Här sitter jag, dötrött i soffan och längtar efter att få sova i min underbara säng. Det blev som sagt utgång igår, vilket var ganska så ovärt för mig. Glest med folk, människor som trycker på dansgolvet och ett alldeles för nyktert huvud. Men men, jag fick umgås med mina fina vänner åtminstone. Och träffa lite andra BF:are, kommer sakna ihjäl mig på dem! 
 
Idag har jag ägnat dagen på Gekås. Närmare bestämt i kassa 37 och rullat varor för glatta livet. I vanliga fall är söndagar = slödagar för mig. Men nu när sommarjobbet börjat kommer det innebära en massa jobb istället. Ganska skönt faktiskt, få betalt för sysselsättning. Jag vill aldrig sluta jobba, haha. Imorgon är det samma sak igen, dock ska jag tälta med mina flickor på kvällen. Hoppas det inte kommer någon galning och spökar hos oss, efter alla skräckfilmer är jag lite paranoid vad gäller sovande i skogen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback