Mot Göteborg!

Har varit en sömnlös natt, om man bortser från en timmes sömn mellan klockan sex och sju. Hela huvudet är uppe i varv samtidigt som jag är hur trött som helst. Om ungefär en timme ska jag och Elinda bege oss upp mot Göteborg för Riksstämman. Några utav er kanske minns att jag var i Norrland förra året, då jag är med i UR. I år är destinationen inte riktigt lika långt bort, utan vi är framme efter 45min tågresa. Ska bli skönt att komma ifrån Varberg lite, samtidigt som nervositeten för balen kommer allt närmre. Ska försöka tänka bort det under dessa tre dagarna jag spenderar där uppe.
 
Först blir det lite frulle med pärona (även dem har varit vakna sen fem-tiden) och sen ska jag nog köpa mig en energidryck att smutta på, Elinda har en jobbig dag framför sig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback