Midsommar på kusten

Nu har jobbet rullat igång på riktigt och jag stormtrivs. Det är mycket nytt att ta in, men det sätter sig faktiskt (sakta men säkert). Idag har jag dock ledigt från vuxenlivet och ska spendera kvällen hos Lovisa med mysigt folk. Sedan vet jag inte om det blir utgång, får se vart vindarna bär. Verkar som vi får en traditionell svensk midsommar, men kvav luft och regn. Men likaväl som det är som alla år innan, tror jag att kvällen kommer bli lika grym som alla år innan. Rättare sagt, det blir vad man gör det till!
 
Ska snart hoppa in i duschen, sedan får det städas lite innan det är dags för festligheterna. Livet är fortfarande ganska fint, trots dess dagliga motgångar.
 
Älskade, älskade du(du är bra)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback