Konsten att njuta av livet...

Igår var ännu en dag i lycka. Mötte upp fina Anna på stan för att köpa lite smink, då hon ska sminka mig på balen. Fick testat ut lite och gick till slut därifrån med en ny foundation + pensel och ett fint nagellack. Vi tog oss en fika i sommarvädret på Mignon's uteservering. Att sitta och prata med en fantastisk person, samtidigt som man avnjuter en god bakelse och ser en massa människor gå förbi är något utav det mysigaste jag vet. Fik i helhelt är ganska svårslaget. Jag ska allt hitta mig ett favoritcafé där jag kan sitta med mina fina skrivböcker och glädjas åt hur lätt livet kan vara, måste bara testa alla caféer först, haha.
 
När vi väl kom hem till Anna gjorde vi en provsminkning. Det var väldigt ovant att se mig så sminkad, rättare sagt, att se mig så uppiffad. Men det var fint när jag vant mig. Tror jag kommer känna mig vackrare än någonsin på söndag! Vi avslutade med en kopp te och pratade om allt som har med livet att göra. Det är fascinerande hur två människor, som endast känt varandra i ett par månader, kan tänka så lika om så mycket.
 
...och glädjas åt det man har/den man är.
 
 
 
 

Kommentarer
a säger:

åh vad fin!

Svar: Tack!! Du är fin<3
Cassandra Johansson

2013-06-05 | 14:19:02
Bloggadress: http://popoffer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback