En röd tråd - valet är mitt!

Idag har varit en riktigt förnuftig dag. Jag har fikat med Eva, varit på biblioteket, läst en fin bok och ätit middag med Anna. Hela dagen har gått i samma ämnesområde och jag har fått en rejäl uppenbarelse - valet är mitt. Med allt egentligen. Livet är inte svårare än man gör det, jag är inte mer komplicerad än jag gör mig. Istället för att vara den här vilsna tjejen jag är, kan jag bli den mysiga (vilsna) tjejen jag vill vara. Ett frö har såtts och 2013 kommer  verkligen vara ett minnesvärt år för mig. Så otroligt mycket jag lärt mig, insett, testat och framförallt kommer göra. 
 
Det första jag ska göra nu är att läsa klart den fina boken jag påbörjade tidigare idag, samtidigt som jag äter lite god choklad och dricker te. För det är lycka för mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback