Don't keep calm, slap that bitch, hard.

Fredag, ledig dag. Ska snart dra mig mot Brunnsberg för att hälsa på Michaela. Senare ikväll ska jag ha en myskväll med Felicia. Resten av helgen kommer bestå utav jobb, jobb, jobb. Ska nog försöka hinna med att låna ett par böcker på biblioteket idag, om mitt tidsschema rymmer det. 
 
Livet? Jag längtar efter storstan, friska vindar, enkelheten och min fina syster. Främst okomplicerade människor. Skulle kunna skriva en novell om allt som jag är förbannad och less på just nu, men väljer att (försöka) tänka på det positiva istället. Som att jag ska få träffa fina människor idag, ska tjäna pengar i helgen och på måndag ska jag göra mer verklighet av en dröm med Anna. Hoppas de flesta av mina läsare får en fin helg, vad ni är bestämmer er för att hitta på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback