Allt som vi, en gång var. Skulle alltid finnas kvar. Men då betydde de allting!

Jag fattar inte att det är slut, över. Studenten är gjord. Jag har på mindre än en vecka upplevt allt jag drömt om i flera år. Balen, studenten, avslutningen. Mitt huvud har fortfarande inte insett att vi inte kommer träffas till hösten igen. Att en del av mina fina människor bara kommer bli några fina minnen i ett fotoalbum. Eller några kontakter man skriver med ibland på facebook. Jag vill inte...
 
Men dagarna var underbara. Jag orkar inte beskriva just nu, men studenten var underbar. Och avslutningskvällen var den absolut finaste kvällen i mitt liv. Jag kommer ALDRIG glömma er underbara människor, ni har gjort mitt liv storslaget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback