What about, breakfeast at Åksseon's?

Ögonen slockna vid 04.00 och klockan ringde 08.00. Jag älskar att vara ledig och sova osv. (Skyll sig själv, jag vet.) Efter en uppfriskande dusch gick jag med kaffe och macka i högsta hugg. Korsa vägen och svängde av ner mot det Gula Huset. Mötte upp Elinda redan innan, Amanda med för den delen. I det Gula Huset dukade Elinda fram frallor, jordgubbsfil, juice, melon, pålägg osv. som vi åt på deras altan. Halv tio, och solen stod högt på himlen. Och vi tog igen all tid vi missat. Min fina flicka är så bra, jag tror det knappt ibland.
 
Vi la oss i gräset under den knallblåa himlen och pratade och skrattade. Jag har nog hittat mig en ny favoritplats! Efter någon timma så skulle dem packa för sin semester och jag gick hem, varm och lycklig. Om ett par timmar ska jag möta upp Jenny i stan. Sen ikväll ska jag på bio med henne, Elin och Magda. Vi ska se "Känn ingen sorg". 
 
Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback