Vad vet du om att inte vilja vakna längre?

Just nu: Nyss jobbat, äter glass och tvättar arbetskläder. 
 
eller..
 
Just nu: ensam hemma, tom och väntar på att kaoset ska kliva in genom dörren.
 
Båda stämmer. Välj det som känns bra för dina ögon. 
Igår träffade jag Hurricane. Vi promenerade och pratade. Hon är fortfarande den finaste människan på denna jord, tänk vad lite som ändrats på två år. Jag insåg att jag inte alls är störd i huvudet, utan bara helt jävla orätt i samhället vi lever i (hejdå Varberg osv). Vi gav varandra våra lifestorys, tänk va mycket som ändrats på två år. Timmarna gick fort och jag är nog en alien ändå. Fast ändå ganska rätt. Bara i lite fel umgängen är jag orätt (hejdå Varberg osv). Förhoppningsvis får jag chansen att träffa henne igen. Det känns som livet liksom fick ett svar igår, på varför allt är tomt, enkelt, fint och meningslöst. Tänk att allting finns kvar efter två år. -Jag älskar henne, fullständigt.
 
Snart ska jag sova igen. I mitt ostädade rum där min nyinköpta tröja ligger(som jag hade igår när vi träffades. Nyskapande osv.) och mina nyinköpta solglasögon (som var jättestora och fula, men men). Sen kommer jag nog gråta lite när jag hör sludder, känner stank och ser allt kaos som alla andra slipper. 
 
Mitt liv är så jävla bra osv. (för osv. är en bra beskrivning)

Kommentarer
a säger:

Det var så fint. Tycker vi ska fika och dricka te på något mysigt café snart. Jag hoppas även att det regnar då för det är mysigt och du vet hur mycket jag längtar efter hösten. Puss darling.

2013-08-03 | 14:15:41
Bloggadress: http://popoffer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback