I know things will get better

Det har varit mycket vilsna texter här på sistone, precis som i livet just nu. Idag mår jag lite bättre. Inte bara för att febern har lagt sig och jag kan andas igen, utan också för att jag vet att jag kommit ganska långt rent psykiskt med. Jag kan inte förklara vad som rör sig i mitt huvud just nu, för jag förstår det inte själv. Men jag har förstått att det som krävs i mitt liv just nu är att rätta till de misstag jag gjort, att testa nya vägar och träffa nya människor, och att begå nya misstag - men att lära av dem istället för att ångra dem.
 
Idag ska jag vila så kroppen blir ännu mera frisk. Sen ikväll ska jag sitta på en fin buss och åka ut till Jenny i Tvååker. Där ska jag bara vara jag(som inte är) och glädjas åt att vissa människor alltid kommer kunna förlåta, glömma, gå vidare, förändras. Och kanske är livet inte så komplicerat som jag får det att verka, kanske är det rent ut sagt väldigt enkelt.
 
Bara lev Cassandra, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback