Heeeeeeeeeeeey Magdalena!

(mitt bland allt kaos finns fina människor och fina dagar) 
 
Idag, måndag, är det en alldeles ovanlig dag. För det är världens bästa Magdalenas dag! Jag har känt denna människa i lite mindre än tre år, och ack så glad jag är för det. Jag känner ingen annan som är lika grym på att älska livet och tagga fest. Och sen får hon mig att känna mig sådär jättebra när jag bara är jag. Tror det är för att man blir som man umgås. 
 
Denna Magdalena är en väldigt fin person, som inte bara är rolig, snelhestig, snygg och en bra kompis, utan som också kommer göra stordåd i framtiden. För det vet jag! Och just ikväll kommer jag få åka till denne Magdalenas superawesome:a födelsedagsfeest (för jag vet att det kommer bli det!) och vi kommer ha det sjukligt bra!
 
Så, grattis, bästaste Magdalena. Jag tycker om dig, jättemycket, kompis! <3
 

Kommentarer
magdalena säger:

tack så mycket min fina cassandra, du är mega bra ! <3

2013-07-16 | 20:16:02
Bloggadress: http://someonelikeyyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback