For someone like you to go mess with my mind.

Feber, kallsvettning, uppsvällda halskörtlar, orklöshet. Vilket resulterade i att jag fick sjukanmäla mig från jobbet idag. Och jag hatar det. För nu kommer de tro att jag är en sådan som missköter jobbet och stannar hemma för minsta lilla. Denna jävla, klena, kropp verkar inte tåla lite arbete.
 
Det fina i det ofina är att jag fått sova en massa, inte mycket till val, äta massa glass och prata med fina människor på Facebook. Sen är jag så illa tvungen till att ta det lugnt, vilket jag inte alls gillar i vanliga fall. 
 
Uewh, fast att ryggen klibbar mot skinnsoffan och huvudet värker är ju inte så skönt, kanske är det inte bara kaos i min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback