Brundbrända ryggar och somriga låtar

Åt lite för god mat, såg på en lite för dålig film och somna lite för sent igår hos Jenny. Imorse var vi uppe lite för sent. Så Jenny fick laga en lite för snabb frukost och vi åt den lite för fort på bussen in till stan. Allting var helt enkelt lite för fint. Åh, lyckokram till mig själv där. 
 
Har varit på Getterön och solat med Jenny och Michan i några timmar nu. Hittade oss en håla där solen sken perfekt, och där de var lä när man låg ned. Sedan lyssnade vi på underbar musik, åt mat och pratade om allt som man inte pratar om. Trots att jag inte solar med andra egentligen, och trots att min rygg blev lite sönderbränd, så var det faktiskt en ganska mysig stund. Allting var enkelt och fint. Så som Cassandra gillar det. 
 
Ikväll blir det eventuellt häng med ovanstående på stan, eller hemma, eller något. Inte för mycket av något bara, för jag ska jobba imorgon, och på söndag. Och sjukligheten sitter i fortfarande som en efterhängsen lekkamrat. Men jag härdar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback