Vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

Fredag.
Imorgon har jag haft min lägenhet i en vecka. Det känns fortfarande lite overkligt. Att det är på riktigt.
Ikväll ska jag dränka själen i tacos och alkohol. Med mina fina vänner. De som är som jag. 
Det kommer bli bra. Det vet jag, för de ser det jag ser. Känner det jag känner. 
 
Imorgon ska vi till jazzhuset. Jag tror att det kommer bli bra det med. 
Egentligen hade jag velat stå där bland alla hundratals människor och se Håkan.
Men jag hade nog ändå inte riktigt varit redo för det än.
Istället får jag vara med alla hundratals människor som sett Håkan.
Och lyssna på fin musik. Kanske se en skymt av "Johnny". Om jag klarar det.
 
Helgen kommer vara bra. Och jag vet att alkohol inte löser några problem men jag orkar inte riktigt tänka idag. Orkar inte riktigt känna ångesten just nu. Det får bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback