Överger denna bloggen - säger hej till verkligheten

I ca tre års tid (kanske mer?) har jag haft en blogg vid sidan av denna. Där jag skrivit allt sånt som inte sägs här. Allt som skulle ge en rimlig förklaring till varför jag tänker som jag gör, känner det jag känner. Men jag har inte vågat dela den med mer än ett fåtal personer. Dem som vetat allt det fula och trasiga, fullt ut. För det finns så mycket blödande sår under ytan och jag har varit rädd att folk ska hälla salt i dem.
 
Den här bloggen känns inte rätt längre. Jag håller tillbaka för att jag är rädd för vad människor ska tycka, men ärligt talat blir det bara skit av det ändå. Så jag bojkottar den (åtminstone för nu). 
 
Vill ni fortsätta följa mig, i det svartvita och ömma, så finns jag på min andra blogg. Men där skiter jag helt i om jag skriver sånt som sårar eller har "en negativ syn". För det är min syn på världen. Det är så väldigt lätt att sluta läsa om man är missnöjd med innehållet. Yttrandefrihet existerar faktiskt i Sverige. Och jag skriver inte saker för att vara elak, utan för att, rent ut sagt, slippa helvetet i mitt huvud. 
 
Ni följer min värld, så skitig som den är, på : 
 
http://liveturminsynvinkel.webblogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback