Workyworky

Ännu en dag där solen skiner(perodvis) och veckan lider mot sitt slut. Vårterminen har susat iväg i år, helt galet fort! Ska ägna denna söndagen, precis som alla andra de senaste tre åren, åt att gå ut med reklamen. När vädret är som idag så känns det faktiskt ganska roligt att komma ut, + att jag kan skryta om att jag rört på mig, haha.
 
Senare idag ska jag gå till stan och testa min eventuella studentklänning igen. Eftersom jag letat som en dåre känns det dumt att inte köpa den, nu när jag väl hittat en jag gillar. Annars är risken att jag står utan klänning på studentdagen! Funderar även på att ta med mig kameran och fixa lite bilder som jag kan ha på redovisningen imorgon. Har varit otroligt slö på fotofronten, trots att det är något utav det roligaste jag vet!
 
En liten egobild såhär på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback