Tjugoförsta april tvåtusentretton

Också idag blev det en tidig morgon för Cassandra. Trots det faktum att jag somnade efter två inatt så vaknade jag klarvaken vid halv nio, vad är det med mig? Jag fasar lite för att jag nått den där välkända åldern i vår familj då man inte kan sova längre än till nio. Vilket är frustrerande eftersom jag är svintrött men inte kan sova längre, fy!
 
Positivt nog har jag avklarat lite tv-tittande och frukost, så jag kan snart dra mig ut i vårvädret med min blåvita reklamvagn. Det stora dilemmat just nu är om jag ska våga köra på vårkläder? Det vill säga, skippa jackan och ta på sig något tunnare kläder än vanligt. Är hela 13 grader i solen, men det kan ju vända på två sekunder. Hmm, får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback