Svenskatal och bloggfix

Söndagkväll igen. Sitter och lyssnar på fina Ed Sheeran och fixar lite bilder. Andrea hjälpte mig att ändra lite inställningar på kameran igår, och vips, bilderna blir tusen gånger bättre. Sen hjälper det även att man har PS, tacka vet jag skolan för det! Har haft en ganska slapp dag överlag. Var ute med reklamen under den delen av dagen då det var skinande sol och värme, nu har det tråkigt nog spöregnat större delen av kvällen. Men då kunde jag sitta inne och plugga med gott samvete. Har äntligen skrivit klart mitt svenskatal! När jag läste det för mig själv satt det mesta och jag pratade tydligt och sakta. När jag sedan skulle öva inför mamma och Morgan var jag plötsligt klart på ett par minuter. Jag får en sådan ångest när jag ska tala inför andra, vilket gör att jag vill bli klar så snabbt som möjligt. Ska försöka träna ett par gånger så mina klasskamrater åtminstone förstår vad jag pratat om, haha.
 
Har även pillat lite med bloggdesignen. Som ni nog ser så är bloggen enormt bred, men jag vill kunna lägga upp stora bilder och då gör det sig bättre på en bred blogg. Dessvärre blev headern också enormt stor, men det får funka. Är fortfarande lite jag vill fixa till, men behöver tigga lite hjälp för det. Alla koder gör mig förvirrad och det slutar med att menyn hamnar längst ner på sidan. Är ett riktigt tekniskt underbarn känner jag!
 
Var på tjejkväll hos Lovisa K med dessa finisarna igår, kommer lite bilder inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback