Studentbudget

Idag har varit en sån där helskön dag. Förstod matten, blev klar med skolarbetet på kortare tid än väntat, och sen var jag i det där fina röda rummet. Hunnit ringa några nödvändiga samtal, städat mitt rum och fått tvättat rent lite kläder. Sen har jag även bytt blad i min almanacka(stavning?) så nu gästas min vägg av två nya gulliga katter. 
 
Förutom alla dessa tidsfördriv har jag även gjort upp en budget inför studenten och allt därtill. Har haft en klump i magen pga. alla kostnader som man ska ha råd med. Men om jag räknat någorlunda rätt så borde jag klara av att få en helgrym bal/student/sista skoltid, samtidigt som jag hinner leva lite under tiden och lägga pengar på presenter osv. Det känns otroligt skönt! När jag blir stor ska jag banne mig bli oerhört framgångsrik och tjäna multum, bara för att kunna ta igen mitt urfattiga tonårsliv, haha. 
 
Kissekatter är bra mycket sötare på bild alltså (-dessa är från djurskyddet i Karlstad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback